Monday 21 November 2011

Healthy Smoothie: Green energy



Ik ben nooit echt een fan geweest van smoothies, maar de laatste tijd begin ik er toch wel gehecht aan te raken. Een lekkere smoothie bij Bagels & Beans, 1 na de yoga bij Unlimited Health of waar dan ook. De meest gezonde smoothies zijn dan ook de groene smoothies. Dit weekend heb ik de griep gekregen, dus een lekkere groene smoothie variant viel vandaag niet verkeerd bij me. Wat heb je nodig?


* voor 4 personen ( grote drinkglazen )
* 5 minuten


- 5 kiwi's
- 2 bananen
- 2 stengels bleekselderij
- 4 tl tarwegraspoeder
Ik ben een groot fan van tarwegras omdat het je bloed zuivert, je lichaam zuivert en het een bepaalde stroom aan energie in je lichaam toevoegt. Voor meer info over tarwegras kijk op http://www.tarwegras.nl/


Schil de kiwi's en de bananen en stop deze in de blender. Voeg de bleekselderij toe en 2 glazen water en mix het geheel op de hoogste stand voor een volle minuut. Als hij te dik is voeg je wat water toe, of daar waar nodig is wat extra fruit. Voeg de tarwegras toe en mix het geheel nog 1 x. Serveer met een rietje, dat drinkt beter weg!
Een heerlijk begin van de dag!

1 comment:

  1. klinkt lekker! bleekselderij heb ik nog niet eerder geprobeerd.
    Fijne dag
    Groetjes Famke

    ReplyDelete