Wednesday 30 November 2011

Infinity: De mogelijkheden van het leven zijn oneindig!


"Back of every creation, supporting it like an arch, is faith. Enthusiasm is nothing: it comes and goes. But if one believes, then miracles occur" - Henry Miller

IK BEN, IK GELOOF, IK VOEL, zijn allemaal ontzettend mooie beginselen van zinnen om de dingen te creëren die jij graag in het leven wilt. Er wordt al veel geschreven over het leven, de wet van de aantrekking, the secret, denk groot wordt rijk etc. en als je al deze boeken en films ziet, je hierin begeeft en het ook daadwerkelijk uitprobeert dan kun je maar 1 ding zeggen; Het werkt!

We leven allemaal in een dimensie waarin we de kans krijgen onszelf te ontplooien, te ontwikkelen en de dingen te doen waar wij gelukkig van worden. Je hoeft enkel je eigen pad, je eigen hart te volgen en het brengt je waar je zijn moet. Tevens is dit de dimensie waarin we de kans krijgen om onszelf ook te ontwikkelen op het gebied van creatie, visualisatie etc. We kunnen nu de kans aangrijpen om te creeeren, daar waar nodig, om te visualiseren, daar waar we willen. 
Wil je een betere gezondheid? Wil je meer rijkdom, geld, geluk, liefde, vraag en het wordt gegeven. De dimensie waarin we leven en waar we zeer zeer snel naar toe gaan (waar tevens een gedeelte van ons zich al in bevindt) geeft ons de mogelijkheid om alles, maar dan ook alles te creëren wat we willen. Deze kans moet je wel met 2 handen aangrijpen!


Het begint allemaal bij bewustzijn, het is belangrijk bewust te worden van je gevoelens, je gedachtes en alles in je. Luister rustig naar je gevoelens, probeer ze te begrijpen en probeer ze in iets moois om te zetten. Vraag om het gene wat je wilt! "Ik ben gelukkig", "Ik ben rijk", "Ik hou van mezelf", "Er wordt van me gehouden", "Ik voel me goed" etc. 
Het zijn hele simpele affirmaties, de meest makkelijke affirmaties die je je kunt bedenken, zeg het vaak, geloof het en laat het dan los. Je weet nu dat je het gecreëerd/gevisualiseerd hebt en het zal vanzelf naar je toe komen. Belangrijk hierin is wel dat je er voor openstaat. Durf het te ontvangen!


Voor mensen die niet lekker in hun vel zitten, misschien wel in een depressie zitten, of mensen die gewoon weer dat stukje geluk aan hun zijde willen creëren is dit de meest simpele methode. Zoals ik eerder al aangaf leven we in een dimensie waarin alles mogelijk is, mogelijkheden zijn oneindig en dus creëren wat je wilt is oneindig, er zijn geen grenzen. Zoals vele wellicht van jullie al weten is de aarde zich aan het verschuiven sinds 1987 naar een hogere dimensie. Waar het vroeger nogal lastig was snel te creëren en visualiseren wordt het in de aankomende dimensie alleen maar makkelijk. Ons verbindings veld is zo sterk verbonden met het universum dat we straks steeds sneller gaan creëren, en de dingen die we willen steeds sneller dus naar ons toe trekken. Nu is het de tijd om te gaan oefenen, te gaan geloven en te gaan weten. Want alles is mogelijk!





No comments:

Post a Comment